Vstupenky on-line

Kontakt

Kontakt a informace
CA BOSKO TOUR
 
Provozovna:
Masarykovo nám. 10/9
680 01 Boskovice
 

 
 
 
 
 KONTAKT:
 
Tel./Fax: + 420 516 452 350
Mobil: + 420 731 169 317
E-Mail: info@boskotour.cz
Web: www.boskotour.cz
Obvyklá provozní
doba:
PO-PÁT 08:30-12:30, 13:30-17:00
SO - rezervace schůzky na tel.: 731 169 317


Staňte se našim fanouškem na sociálních sítích:

https://www.facebook.com/www.boskotour.cz/

Kde nás najdete

 

 

 

INFORMACE - Obchodní podmínky prodeje zájezdů CA BOSKO TOUR:

CA BOSKO TOUR, Světlana Klofáčová
cestovní agentura
Sídlo: Křetín 107, 679 62 Křetín
Provozovna: Masarykovo nám. 13. 680 01 Boskovice
IČ: 869 95 880
DIČ: 8254013746

I. Úvod

Obchodní podmínky mezi cestovní agenturou BOSKO TOUR (dále jen CA) a zákazníkem jsou v souladu s příslušnými ustanoveními obecně závazných právních předpisů České republiky jako jsou Občanský zákoník, Obchodní zákoník..

Všechny uzavřené cestovní smlouvy se řídí všeobecnými podmínkami cestovní kanceláře (dále jen CK), která je pořadatelem zájezdu, který si zákazník vybral.

Světlana Klofáčová, CA BOSKO TOUR je oprávněna provozovat svoji živnost na základě živnostenského oprávnění, které vydal ŹÚ Boskovice, č.j. OŽÚ/u2820/2008/SIZ. CA je autorizovaným prodejcem zájezdů cestovních kanceláří, se kterými má řádně uzavřenou smlouvu o prodeji zájezdů. Všechny CK informovaly CA, že jsou řádně pojištěny proti úpadku CK podle Zákona č. 159/199 Sb.

Nabídka zájezdů je sestavována a aktualizována na základě zaslaných nabídek z cestovní kanceláře, která je pořadaletem zájezdů. Nabídky jsou platné do vyprodání míst. Cestovní agentura nezodpovídá za jejich případné následné změny.
Cestovní agentura si vyhrazuje právo na chybu publikovaných cen či termínů, závazná pro cestovní agenturu i zákazníka je pouze cena uvedená na platné cestovní smlouvě.
Ceny zájezdů jsou vždy stejné jako při nákupu zájezdu u pořádající CK a to včetně všech podmínek, které jsou se zájezdem spojené.

II. Postup objednání zájezdu

CA pro svoje zákazníky poskytuje služby v cestovním ruchu spojené s výběrem dovolené, ubytování, dopravy, cestovního pojištění. Výhodou zadáním poptávky v naší kanceláři jsou dlouholeté zkušenosti, díky kterým pro naše zákazníky ušetříme nejen jejich čas ale také šetříme jejich finance. Díky dokonalému cestovnímu systému vypracujeme  pro našeho zákazníka nejlepší porovnání kalkulací vybraných zájezdů a ušetříme tak zákazníkovi několik tisíc Kč.

CA má nárok na opravu případných nepřesností, které mohou vzniknout při přepisu zájezdu do databáze webových stránek CA. Při vyřízení nezávazných poptávek zákazníků CA ověří u pořádající CK volná místa a aktuální cenu poptávaného zájezdu.

Pokud zájezd není volný, CA neprodleně kontaktuje zákazníka a dohodne další postup.

Pokud je požadovaný zájezd volný, může CA na přání zákazníka u CK provést rezervaci zájezdu. Rezervace zájezdu je možná v průběhu pracovní doby CA a CK.
CA informuje zákazníka o délce jeho rezervace zájezdu u CK a možnosti uzavření cestovní smlouvy.
CA předá zákazníkovi všechny dostupné informace a podmínky o zájezdu, které má od CK k dispozici.

Pokud se zákazník rozhodne pro objednání zájezdu, může si zájezd objednat do doby uplynutí rezervace zájezdu - a to osobně v místě provozovny CA – Masarykovo nám. 10/9, 680 01 Boskovice nebo mu bude dle předchozí dohody zaslána cestovní smlouva s potřebnými pokyny objednání a úhradě zájezdu - buď faxem, emailem nebo poštou.

Uzavření cestovní smlouvy je závazné při podpisu všech zúčastněných stran – tj. zákazník, prodejce a pořádající cestovní kancelář.

Platba zájezdu, doručení cestovních dokladů, storno podmínky, reklamace a reklamační řád, souhlas zákazníka se zpracováním osobních údajů (především jméno, příjmení, bydliště..) aj. se řídí všeobecnými podmínkami CK, se kterými je zákazník při sepsání cestovní smlouvy seznámen.

Cestovní smlouva nabývá účinnosti dnem písemného potvrzení ze strany pořadatele zájezdu a doručením objednavateli. CK je odpovědná za všechny závazky, které jsou uvedeny na potvrzené cestovní smlouvě. Pokud dojde k porušení těchto závazků má zákazník dle všeobecných podmínek CK nárok na reklamaci, kterou oznámí pořádající CK .


III. Reklamace

Vaše spokojenost je pro nás číslo jedna.

Od prvního kontaktu, kdy se na nás obrátíte s poptávkou Vaší dovolené až do Vašeho návratu jsme s Vámi v kontaktu. Pomáháme Vám s výběrem jako bychom připravovali svoji dovču a v jejím průběhu se na nás  můžete obrátit i v případě, že potřebujete poradit nebo se dostanete do komplikací na cestě.

Během cesty mohou nastat neočekávané věci, kdy můžeme vynaložit všechna naše úsilí s přípravou, ale v hotelu může prasknout voda v koupelně nebo cokoliv co prostě nejde předvídat. 

Při vyřizování reklamace Vám pomůžeme s jejím postupem. Pro její hladký průběh vždy pomůžou 3 základní věci:

1/ pokud se objeví problém, kontaktujte prosím zákaznickou linku, kterou máte uvedenou na voucheru = ubytovacím poukazu

2/ vyfotografovat a zdokumentovat problém je vždy plus v každém případě a pochybení služeb a její nenápravy by Vám měla recepce hotelu potvrdit na Váš ubytovací poukaz.  Proto je dobré mít jednu kopii voucheru = ubytovacího poukazu pro hotel, na základě kterého Vás ubytují  a jednu kopii pro Vaši potřebu

3/ po odeslání reklamace emailem je dobré zkontrolovat zda bylo na druhé straně přijato. Může se stát, že je uvedena špatná emailová adresa nebo že váš email byl uklizen do spamu, přijetí Vaší reklamace by Vám mělo být potvrzeno zpět odpovědí a od té doby do 30-ti pracovních dní vyřízeno. (pozn.: do pracovních dní se nepočítají víkendové dny  sobota/neděle)


IV. STORNO ZÁJEZDU:
V případě, že si přejete stornovat Váš zájezd, pomůžeme Vám s celým procesem:
- sepsání stornoprotokolu
- sepsání formuláře pro pojišťovnu - v případě, že máte od nás sjednáno komplexní cestovní pojištění včetně stornopojištění a Vaše storno je v souladu s uplatněním stornopojištění
- náklady spojené se stornem zájezdu - je potřeba si uvědomit, že s objednáním Vašeho zájezdu je spojeno mnoho výloh, které za Vás uhradíme pro realizaci Vámi objednaných služeb a v případě, že stornujete Váš zájezd poskytovatelé ubytování, případně objednané dopravy, průvodcovské služby si účtují náklady spojené s Vaším zrušením těchto objednaných služeb.
- po vyřízení Vašeho storna Vám zašleme stornoformulář, kde budete mít rozpočítané položky týkající se storna za:
* ubytování, dopravu, stravování, delegátské služby, cestovní pojištění - dle všeobecných podmínek uzavřené smlouvy o zájezdu, případně objednávky služeb
* náklady na zhotovení Vaší nabídky, smlouvy o zájezdu, změn smlouvy, sjednání pojištění, stornozájezdu - je účtováno dle skutečně vzniklých nákladů dle počtu osob (cca 400 Kč/osobu nebo 2000 Kč/smlouvu)
- k zajištění procesu stornozájezdu se počítá 30 pracovních dní pro jeho vyřízení. (pozn.: do pracovních dní se nepočítají víkendové dny  sobota/neděle)



V. Black List - Černá listina leteckých společností

Podle nařízení ES č.2111/2005 o vytvoření seznamu Společenství uvádějícího letecké dopravce, kteří podléhají zákazu provozování letecké dopravy, informujeme cestující o totožnosti provozujícího leteckého dopravce.
Uvedený seznam dopravců ("Black List") naleznete na http://www.caa.cz/.

Děkujeme, že jste našimi klienty a uděláme maximum pro Vaši spokojenost.






Schránka
0 zájezdů ve schránce